Beleid
Heeft u een klacht?
Als u klachten heeft, horen we dat graag rechtstreeks van u zelf. De eerste stap die u kunt zetten, is de klacht met de leerkracht(en) van uw kind te bespreken. Kunt u bij hen niet terecht, wendt u zich dan tot de directie. Heeft uw klacht met de directie te maken of heeft u het idee dat de klacht door hen niet goed behandeld kan of zal worden, richt u zich dan tot de ouders van de medezeggenschapsraad. In de schoolgids vind u de namen van de contactpersonen.
Klachtroute
Voor klachten waarmee u zich geen raad weet of waarmee u zich niet kunt richten tot de bovengenoemde personen, kunt u ook gebruik maken van de klachtenregeling die door de BMS, ons schoolbestuur is vastgesteld. Hieronder vind u een link naar de klachtroute:
![](https://bmsonderwijs-live-94ebc39c365c4980abff2-9610739.divio-media.org/filer_public_thumbnails/filer_public/ee/d0/eed0b2a7-8c7c-42bb-a629-9e8e3c21e4d5/lezen.jpg__1200x1200_q100_subsampling-2.jpg)